fredag 17. oktober 2008

Ting 4 og 6

Her går det ikke fort! - fridager må gjøres unna, bøker MÅ legges inn, og fremdeles kommer det folk som vil låne bøker.
Men tirsdag denne uka dro Eirin og jeg på jobbe- (og jabbe-)besøk til Liv i Klæbu. Hun geleidet oss videre på msn og Facebook. Det har ikke blitt så mye praktisering av dette ennå. Får prøve litt mer msn en dag jeg likevel sitter i ro ved maskina. Facebook må visst bli hjemmelekse, vår kjære IKT-seksjon har sperret for den tjenesten på jobbmaskina. Er ellers mest fornøyd med at begge mine døtre har akseptert meg som venn. Det satt litt langt inne, mødre har egentlig ikke noe på facebook å gjøre, burde jeg visst skjønne...

2 kommentarer:

Frode sa...

Fint at dere samarbeider om oppgaver. Tingene er notert som gjennomført

lene sa...

kjempemoro at dere har opprettet kollokvigruppe:-)